2008. június 15., vasárnap

Tapasztalataim /részletek/

Második: 2007. január és augusztus

Ismerõsömet 2007 januárjában meghívtam egy
prezentációra.
Neki nagyon megtetszet a Pi-Mag vízszûrõ berendezés, és
ekkor említette,
hogy a lábán már nagyon régóta fekély van és neki ez
gondot, okoz.
Már mindent kipróbáltattak vele, amit Magyarországon
forgalomba hoztak, 30 év alatt.


Az orvosok azt mondták, hogy most már ezzel együtt kell
élnie, mert nem tudnak rajta segíteni.

Megbeszéltem vele, hogy mikor kötözi a lábát, felkeresem
és lefényképezem.
Íme:http://www.herczegwellness.com/hun/view_galeria.php?id=11

Ilyent még életemben nem láttam. Azt tudtam, hogy a
termékek nagyon jók,
hiszen saját magamon sok mindent kipróbáltam, két
infarktust átvészeltem a
Pi-Mag víz és a Palm Mag segítségével, miért ne segítsek
rajta is!

Egy hét múlva megérkezett a szûrõ és optimizáló
berendezés, üzembe helyeztem és megbeszéltem vele, hogy
napi 3 liter 3-szor optimalizált vizet igyon meg, valamint
kötözéskor ezzel a vízzel mossa le a sebet.

Egy infrás talpbetét is bekerült a papucsba, illetve a cipõjébe.
Úgy gondoltam, hogy nyomon követem a javulási folyamatot
és havonta fényképezem.

Az elsõ hónap után nem láttam változást, úgy éreztem, itt
nem tudok segíteni.
A Fiú kitartása, hiszen veszteni valója nem volt, bíztatott,
hogy látványosan jobb lesz, mert érzi belül.

Most már én is bíztattam. Megbeszéltem Vele, hogy
augusztusban jövõk fényképezni.

További képek:http://www.herczegwellness.com/hun/view_galeria.php?id=11

Nincsenek megjegyzések: